
Jeżeli szukasz rozwiązania, które ułatwi prowadzenie komunikacji w firmie, zarządzanie budżetem, obsługę różnorodnych dokumentów (np. wniosków zakupowych czy faktur), rejestrację umów czy kontrolowanie środków trwałych, to ta opcja jest dla Ciebie. Platforma low-code (przykłady użycia wymieniliśmy powyżej) pozwala na stworzenie dowolnego środowiska technologicznego, które będzie odpowiadać w pełni Twoim oczekiwaniom i potrzebom.
Firmy według kategorii
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Usługi remontowo-budowlane
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Transport dla Ciebie i firmy
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Baza organizacji i stowarzyszeń
Katalog produktów i usług dla każdego
Baza kursów i szkoleń
Baza gastronomii i produktów spożywczych